ΒΕΤ TABLE 2017-2018

ΒΕΤ TABLE 2017-2018

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Οταν ο Φορλάν «έφτυσε» την Ζαΐρα!

Βρέθηκαν μια ανάσα από τα σκαλιά της εκκλησίας. Εντέλει, Ντιέγκο Φορλάν και Ζαΐρα Νάρα δεν ενώθηκαν με τα ιερά δεσμά του γάμου, αφού ο Ουρουγουανός επιθετικός έβαλε τέλος στον δεσμό του με το εντυπωσιακό μοντέλο στο… παρά ένα (σαράντα μέρες πριν από τον γάμο, για την ακρίβεια).

«Ευτυχώς που δεν παντρεύτηκα» έγραψε στο προφίλ της στο Twitter η Ζαΐρα λίγες ημέρες αργότερα. Ο χωρισμός γέννησε δεκάδες φήμες, μια εκ των οποίων ήθελε τον νυν άσο της Ιντερνασιονάλ να είναι… γκέι! «Δεν με ενόχλησε ότι αμφισβητήθηκε η σεξουαλικότητά μου. Ευτυχώς, όλα όσα συνέβησαν δεν είχαν ιδιαίτερη επιρροή στην καριέρα και την ζωή μου» δήλωσε ο Ντιέγκο στην εκπομπή «Santo y Seña» της ουρουγουανικής τηλεόρασης, όπου ουσιαστικά «έφτυσε» την Ζαΐρα!

«Αυτή η σχέση δεν ήταν η πιο δυνατή της ζωής μου. Τέτοιος ήταν ο δεσμός μου με την πρώτη μου σύντροφο, το 2000, όταν έπαιζα στην Ιντεπεντιέντε» συνέχισε ο Φορλάν, επαναλαμβάνοντας ότι «εγώ είμαι ήσυχος με την απόφαση που πήρα. Ο χωρισμός έγινε απολύτως φυσιολογικά, απλώς είχε μεγάλη προβολή από τα ΜΜΕ».

Εδώ και λίγους μήνες, ο Φορλάν φέρεται να έχει δεσμό με την Πας Καρντόσο, παίκτρια του χόκεϊ που είναι δέκα χρόνια μικρότερή του. Οταν στην ίδια εκπομπή του ζητήθηκε να επιβεβαιώσει το νέο του αμόρε, ο Ντιέγκο απάντησε πως «πλέον είμαι ήρεμος» και έκλεισε πονηρά το μάτι…

Ποια είχε και… παράτησε ο Ντιέγκο!

Κάντε την εγγραφή σας στην BetRebels  από το blog μας και αποκτήστε 100% bonus για καταθέσεις έως 100,00 €!!!

πηγή: sentragoal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου